Regulamin sesji
Zapisując się na sesje akceptujesz niniejszy regulamin sesji. Termin sesji ustalany jest indywidualnie z fotografem. Po ustaleniu szczegółów pobierana jest zadatek w wysokości 100 zł. Termin wpłaty zadatku to 24 godziny od wysyłki danych do przelewu. W przypadku braku zadatku rezerwacja zostaje anulowana.
Na sesji należy pojawić się punktualnie. Na 40 minut przed umówioną sesją klient powinien poniformować o ewentualnym spóźnieniu. Klient powinien pamietać, że spóźnienie pomniejsza czas przeznaczony na sesje.
Płatność za sesje zdjęciowa następuje w dniu sesji – gotówką lub przelewem. Fotograf przed wysyłką galerii dokona wstępnej selekcji zdjęć. Następnie udostępni ją klientowi, aby mógł dokonać wyboru. Klient w ciagu 7 dni wybierze ulubione ujęcia do autorskiej obróbki. Wydłużenie w czasie wyboru skutkuje wydłużonym okresem oddania gotowych ujęć. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z portfolio fotografa – jego stylem pracy, retuszu, techniki oświetlenia. Efekty sesji mogą się różnic ze względu na różne warunki pogodowe i porę sesji.
Czas realizacji wybranych ujęć to maksymalnie miesiąc od daty wyboru ujęć. Wydruk do 3 tyg od terminu oddania zdjeć. Opcja wysyłki odbitek jedynie InPost – dodatkowy koszt 20 zł lub odbiór osobisty w Studiu.
Fotograf nie ponosi odpowiedzialności za jakość końcowego dzieła jeśli klient zaniedbał przygotowania do sesji – brudne i pogniecione ubrania, odrost na paznokciach i włosach. Przesłane przeze mnie gotowe ujęcia są kompletne. Uszanuj prawa autorskie i nie nanoś na nie swoich filtrów i poprawek. To nie zgodne z prawem.
Zgoda na publikację zdjęć jest dobrowolna. Cenię sobie prywatność i nie publikuje nic bez zgody klienta. Zawsze o to pytam. Zdjęcia przechowuje przez 60 dni. Proszę zabezpiecz je, zrób kilka kopii na różnych dyskach.